The Proposal (2009)

 2009.04.15. 00:07

Hamarosan a mozikban!

Sajnos még magyar címet nem találtam, mint ahogy azt sem, hogy mikor kerül nálunk vetítésre, ám az biztos, hogy hamarosan! :)

Ha már Ryan bácsinál tartottunk akkor gondoltam míg nem vagyok álmos és ezt leközlöm. Szóval Ryan bácsi természetesen nem áll meg és dübörög tovább. Egyre több vígjátékot tesz magáévá, mint ahogy Sandra Bullock-ot kell, igaz akaratán kívül. Húh ez most félreérthető is volt, meg értelmetlen is volt. Nem baj. Ezért jó este írni. Akkor jöjjön egy "szupcsijó" /nem szoktam én így beszélni ááá/ trailer és egy "kircsi" ajánló. Jesszus,,,, de a trailer tényleg ütős lett szerintem.

A The Proposal története több, mint izgalmas: Sandra egy kanadai származású multi-maca, akit a bevándorlási hivatal ki akar utasítani az Egyesült Államokból. Sose találnátok ki mi történik, de azért mondom el, mert az előzetesből is kiderül - feleségül megy az asszisztenséhez, akivel egyébként persze utálják egymást. A romantikus komédia feljövőben jövő üstököse, Ryan Reynolds alakítja ezt a férfit, ő már A buliszervíz és a Csak barátok című klasszikusokban is bizonyította, hogy nem csak olyan izmos, mint Matthew McConaughey, de olyan vicces is. Nagyon messzinek tűnik a jövő nyár, hogy kiderüljön, vajon végül megkedveli-e egymást ez a két szimpatikus ember.

origo.hu

Nah akkor ezek szerint most nyáron már láthatjuk az alkotást! De mondom mégegyszer, hogy szerintem nagyon jó lett a trailer. Lehet láttatok már jobbat, vagy nem fogjátok érteni nekem mi tetszik benne, de most ez a favoritom!

 

 

feladó: Itike

A bejegyzés trackback címe:

https://etalon.blog.hu/api/trackback/id/tr561065726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Annmary 2009.04.15. 18:53:00

:D:D ez jó ... szeressük! egyébként Sandra Bullock is legkedvenc' színésznőm, szóval megyünk megyünk! szerintem a Hot n Cold is sokat dob a promón, tényleg jó.
süti beállítások módosítása