Sokan utálják a magyar filmeket. Hát én sem vagyok oda értük, pláne az "amelyeken felnőttem" kategóriájúakért. Néha belebotolva egy fekete-fehér, 50 éves filmbe, azért elkerekdik a szemem, hogy hogyan jutott idáig a magyar filmipar. Ugye hát keresnénk a minőséget...
Itt egy film a közelmúltból. Kiváló színészekkel(színészeINKkel), egy neves rendezővel és egy sokak számára nehezen emészthető kidolgozással. Lett amilyen; kinek tetszik, kinek nem -ez az irányzat.
Én szeretem, olyan kis finom elegáns vígjáték, persze magyar módra, ..tovább megyek; Bacsó Péter módra.
És hát én annó Alföldi miatt néztem meg a filmet (őt is lehet szeretni nem szeretni,-Én kifejezetten imádom), de Rudolf Péterrel (akit már megint láthatunk nőnek öltözve:)) az oldalán, nagyon kis könnyed vígjáték jött ki a dologból;
   a különböző (olykor egzotikus) magyar éttermek szinte művészi ízlelgetésével, Alföldi 16-karikás illúzióival, és a kritikusok és főszakácsok macska-egér harcával.
Ne hasonlítgassuk az amcsi 5*-os filmekkel. Ez egy MAGYAR komikus-szatíra.  Szerintem meg van a maga hangulata, íze neki.
Fincsi.

szereplő(k):
Alföldi Róbert (Olivér)
Rudolf Péter (Ficskó)
Hegyi Barbara (Milica)
Udvaros Dorottya (Szonja)
Szabó Győző (Kenedi Sámuel)
Benedek Miklós (Torkos Emil)
Szacsvay László (Satel Sebestyén)

itt egy port.hus ismertető is: A film két hőse, Olivér és Ficskó elkötelezett étteremkritikusok, akik szenvedélyesen harcolnak a konyhaművészet becsületéért és színvonaláért, vitriolos hangon ostorozzák a szakma kontárait és kufárait. A sértett vendéglősök bosszút esküsznek ellenük. Milicát, a talpraesett, tűzrőlpattant ifjú menedzser lányt bízzák meg: fedje fel a cikkeiket Lumnitzer nővérek álnéven publikáló szerzők kilétét, majd tegye őket ártalmatlanná. Vagy úgy, hogy egyszerűen megveszi a két kritikust, vagy úgy, hogy elcsábítja bájaival, vagy végső esetben elteszi őket láb alól. Elkezdődik a küzdelem a Lumnitzer nővérek és Milica között, mely különleges harci cselekmény sok mulatságos helyzetet, komikumot produkál.
 

Feladó: Annmary

A bejegyzés trackback címe:

https://etalon.blog.hu/api/trackback/id/tr971055519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása