The First!

 2009.03.10. 21:26

Jagshemash! Sziasztok!
Köszönök így én, Itike az oldal egyik szerkesztője a még igen kevés látogatónak. Köszönni kell, hisz ha nem teszem az illetlenség. Nekem jutott az a megtisztelő feladat, hogy publikáljam az oldal első blog bejegyzését. Akitől még várhattok bejegyzéseket az egy Annmary nevezetű hölgy lesz aki azért bízta rám az "elsőt" mert szegénykémet megviseli a sok utazás. Nos az elkövetkezendőkben ne várjatok tőlem frappáns, értelmes és érdemes mondatokat, mert nem vagyok a szavak embere. Sokat kell erőlködnöm, hogy valamit kicsikarjak magamból.

Röviden és tömören összefoglalnám, hogy miért is így és miért nem úgy. Na ugye megmondtam! Szóval kezdjük ott, hogy mi ketten már kislány korunk óta ismerjük egymást, pontosabban 6-7 éves korunk óta. Azóta összekovácsolódtunk és nemtudom Annmary-nek milyen érzései támadnak ha visszagondol az együtt töltött időkre, de ha én visszagondolok, rengeteg dolog jut eszembe amit együtt fedeztünk fel, együtt rágtuk át magunkat dolgokon és együtt küzdöttünk is. Húhh kezd lelkizésbe fordulni a szöveg. A lényeg amire ki akarok lyukadni, hogy rájöttünk, hogy majdnem teljesen egyforma az izlésünk és mind a kettőnknek sokat számít a lelkünk ápolása. Mind a kettőnk ezt a művészetben találta meg, ki-ki hol... Ő azt hiszem a színházban és nagyrészben a zenében illetve a táncban tudja kiélni magát, én meg nem tudok úgy lefeküdni ha nem énekeltem egy jót az nap! Szintén kezdem kóstolgatni a színházi légkör varázsát és mint mondottam a zene a mindenem, na meg a tánc. ( ha nem fájna a térdem és nem lenne benne "egérfarok"). Egyébiránt imádjuk a Tim Burton filmeket és szeretjük Mike Myerst. Sorolhatnám még, de erre később majd direkt ki fogunk térni egy lista keretein belül. Ami végül is adta az ötletet, hogy csináljunk egy oldalt ahova kirakhatjuk a listáinkat és ezzel esetleg valakinek segítséget is tudunk nyújtani. Pl. az olyanoknak akiknek hasonló az izlésük. Mi nem szeretjük komolyan venni az életet ugye Annmary? Amikor tehetjük mókázunk ugye? Mi sem bizonyítja ezt jobban mint az, hogy nemrég életem első temetésén vettem részt és mosolyogva álltam ott és egy olyan fél óra múlva ért el a hangulat és rádöbbentem, hogy úristen mi a fenét csinálok? Mosolygok egy temetésen? Na most aztán már tényleg elkanyarodtam a témától. Hát ez vagyok én, tisztán mutatja az írásom a kicsapongó gondolataimat. Annmary a bizonyítéka annak, hogy sokszor be sem fejezek egy mondani valót, mert közben eszembe jut valami és teljesen elkalandozok és már nem is melékszem mit akartam mondani. Mint például most is. De nem... Mint mindenkinek nekem is van példaképem és rajongásom tárgya egy bizonyos énekesnő akinek nem mondom ki a nevét, de próbálom majd a beteges rajongásom elvonatkoztatni a blogolástól és nem mindig őt emlegetni. Bár az első ajánlásom máris ő lesz. :) Hát ennyit rólam.. vegyük ezt bemutatkozásnak. Egyébként akit még érdekel, egy piszkos kis csitri vagyok, 18 éves és az idén érettségizem. :) Annmary már egy lépéssel előrébb jár! De jóó neki! :)

Megpróbáljuk majd minél érdekesebbé tenni az oldalt a számotokra is, mert ugye egy lista az egy idő után nem tud nagyon izgalamas lenni. Tehát amint észlelünk a tv műsorokban olyan filmet ami listába való, vagy ajánlatos megnézni, vagy kötelező megnézni, na azokat fogjuk majd itt feltüntetni. Tőlem sokszor várhattok majd videóklip, zene ajánlásokat, és megígérem, hogy letöltést is fogok hozzá csatolni!

Röviden és tömören,
Filmek, színdarabok, videóklipek, koncertek,zenék amiket látnod/hallanod kell mielőtt meghalsz!

Na csak, hogy mi nem a sírunkat ássuk, hanem Titeket szórakoztatunk.

Ámen!
 

Feladó: Itike

A bejegyzés trackback címe:

https://etalon.blog.hu/api/trackback/id/tr81994621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása